loading...
عشق و بی کسی
مصطفی بازدید : 54 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (2)

وتواما . . .

چه ساده گذشتی ازمن و عشق پاکی که معصومانه در فراغت میگریست . . .

وچه ساده دریدی گیسوان مثال شبم را که همراه با نسیمی که خبر دوری ات را می آورد، عاشقانه پرواز میکرد . . .

ومن اما . . .

گوش سپردم به نوازش ویالون گون عشق تو،که مرامست میکرد.....

هیچگاه نخواستی بفهمی من در چه حالی به تو ورفتن تومینگریدم وچه ساده ، گفتی میروی.......

ومن چه ساده شکستم . . .

تورفتی و دسته گلی که آورده بودی پژمرده شد ، رنگ و لعاب از خانه یمان رفت ، مرغ عشق در قفس دیوانه شد. . .

وتواما....

چه ساده گذشتی ازمن و تمام خاطراتم . . .

این دومین بهاریست که تنم رنگ خزان دارد ،  چراکه ازوقتی رفته ای من بهار ندیده ام ......

بهارمن توبودی وآن دسته گلی که آورده بودی ، حال که تورفتی وگل ها خشک شده اند خزان من ادامه دارد تاتو برگردی.......

لکن....

دیگرنمیدانم به این دل تنهایم چه دروغی بگویم که آرام گیرد ، دلی که باگرمی نگاهت جان میگرفت......

سهراب گفت :تاشقایق هست زندگی باید کرد . توکجایی سهراب که ببینی دیگر شقایقی دراین دنیای ظلمت من نمیروید ......

توکجایی سهراب ؟ آب را گل کردند ، چشمهارابستند و چه با دل کردند !........

توگناهی نداری ، روزگار اینطور خواست توفقط آمدی مثل باران ، باریدی ، زندگی بخشیدی و طراوت دادی و رفتی. . .

ومن اما چه ساده دل بستم به این زندگی جهنم وار...

وحال...

تورفتی ومن دیگر دنیاکه هیچ ، قفس مرغ عشقمان راهم نمیخواهم....

کاش سهراب اینجا می بود ، گفته بود قایقی خواهم ساخت ، دور خواهم شد از این خاک غریب ، سهراب ؟قایقت جا دارد؟ من هم از هم همه ی اهل زمین دلگیرم!!...

منم مثال فریدون.....

بی تو مهتاب شبی از آ ن کوچه گذشتم و نمیدانی اما به چه حالی !!!!.....

چه ساده گذشتی از من .....

از دلی که شکست.....

ومن هنوز تورامثل تمام شدن مشق شب کودکی ام دوستت دارم......


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط baron در تاریخ 1392/11/29 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

میدونی امروز چه روزی؟ اگه نمیدونی بیا پست جدیدم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد قالب سایت چیست؟
    امکانات سایت
    فال حافظ



    آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 263
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 366
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 859
  • بازدید کلی : 101,243