loading...
عشق و بی کسی
مصطفی بازدید : 182 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (8)

دمو

حجم آهنگ : 2.43 مگابایت

عشق و بی کسی



متن آهنگ جدید سامان جلیلی با نام دوست دارم

دونبال یه حرف تازه توی رویای تو بودم

واسه فاز علاقم این ترانه رو سرودم

توعبور واژه ها که پشت هم پیش می گشتم

آخر رسید به این حرف دوست دارم و نوشتم

دوست دارم و نوشتم دوست دارم قدره آسمون پر ستاره

جوری که که سمت تو میاد به اراده و بی اشاره

به اراده و بی اشاره من دوست دارم قدره تویی که نمی دونی

قدری که بگم تا ابد توی خاطرم می مونی

توی خاطرم می مونی

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

سمت من نشونه رفته تیر عشقت و عزیزم

درد من امده انگار بسته شد راه گریزم

عشق من یکی یدونست اصلا هم همتا نداره

تا همیشه مثل بارون روی دل.تو می باره

روی دل تو می باره

من دوست دارم و نوشتم دوست دارم قدره آسمون پر ستاره

جوری که که سمت تو میاد به اراده و بی اشاره

به اراده و بی اشاره من دوست دارم قدره تویی که نمی دونی

قدری که بگم تا ابد توی خاطرم می مونی

توی خاطرم می مونی



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شاید برای تو,شاید برای دلم در تاریخ 1393/05/21 و 21:58 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک

این نظر توسط درهم وبرهم در تاریخ 1393/01/24 و 14:00 دقیقه ارسال شده است

واقعا قشنگ بود. دمت گرم داداش
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط atefeh در تاریخ 1393/01/21 و 19:19 دقیقه ارسال شده است

weblog alii dari,,,khoshhal misham b web log manam sar bezani,,age khasti tabadol link konim

این نظر توسط مهدی بخشی در تاریخ 1393/01/07 و 20:15 دقیقه ارسال شده است


سلام دوست عزیز میخواستم ببینم تمایلی به تبادل بنر داری؟
این آدرس سایت و آی دی من اگه میال بودی بنر منو قرار بده بعد بنرت رو بده تا ما داخل سایت بزاریم منتظرتم:
http://hichopoch.ir/
http://hichopoch.ir/wp-content/uploads/2014/02/upl9z8waespxp1d233d.gif

vb_coder@yahoo.com

این نظر توسط آیدا در تاریخ 1393/01/03 و 21:34 دقیقه ارسال شده است

•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.ـ❤.•°*”˜˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙
رفتـــــم و گفتـــــم از \"خیــــــرش\"می گذرم...

شنیدم زیر لب گفـت:

از \"شرش\" خلاص شدم...

این نظر توسط آیدا در تاریخ 1393/01/03 و 21:33 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم خوب هستید؟
عیدتون مبارک امیدوارم سال خیلی خوب و سرشار از موفقیت داشته باشید .

این نظر توسط کسری در تاریخ 1393/01/02 و 10:40 دقیقه ارسال شده است

سلام :
عاشق که شوی بی کس و تنها تو نمانی
همراه تـــو گـردد همه جــا خلــق جهانی
موفق باشید .

این نظر توسط mori در تاریخ 1392/12/27 و 1:53 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون که به ما سر زدیشکلک وب قشنگی داری موفق باشیشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد قالب سایت چیست؟
    امکانات سایت
    فال حافظ



    آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 263
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 366
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 844
  • بازدید کلی : 101,228